Prezentare generală
Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de a fi returnate. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
Carduri cadou
Produse software descărcabile
Câteva articole de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
Carte cu semne evidente de utilizare
CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
Orice articol care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol care este returnat la mai mult de 14 de zile de la livrare
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la
office@emeditech.ro.
Articole vândute cu preț redus
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate.
Articole vândute cu preț redus nu pot fi rambursate.
Înlocuire
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate din fabricație. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la
office@emeditech.ro și trimiteți articolul dvs. la:
Strada Semănătorului nr.7, Iași 700551, România.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat cadou la cumpărare și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.
Livrare & Returnare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la:
Strada Semănătorului nr.7, Iași 700551, România.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Nevoie de ajutor?
Contactați-ne la
office@emeditech.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.